Kysely: Raha ratkaisee ostoksilla
Suomalaiset ovat hintatietoisia kuluttajia selviää Tavarataloketju Hong Kongin teettämässä kyselytutkimuksessa, joka toteutettiin
syyskuussa 2015 markkinatutkimusyhtiö M3 Research Oy:n
internet-paneelissa. Kyselytutkimuksen kohderyhmänä olivat
18–74-vuotiaat suomalaiset ja siihen vastasi yli 1 000 ihmistä.
Hinnan jälkeen seuraavaksi tärkeimpiä ostopaikan valintakriteereitä ovat kaupan sijainti kulkureitin varrella (15 prosenttia vastaajista) sekä tuotevalikoiman laajuus (14 prosenttia vastaajista).
Tutustu tarkemmin tuloksiin esimerkiksi seuraavasta linkistä:
http://www.ksml.fi/uutiset/talous/raha-ratkaisee-ostoksilla-lamppujen-polttimoiden-hinnat-kismittavat-kuluttajia/2187892
Hinnan jälkeen seuraavaksi tärkeimpiä ostopaikan valintakriteereitä ovat kaupan sijainti kulkureitin varrella (15 prosenttia vastaajista) sekä tuotevalikoiman laajuus (14 prosenttia vastaajista).
Tutustu tarkemmin tuloksiin esimerkiksi seuraavasta linkistä:
http://www.ksml.fi/uutiset/talous/raha-ratkaisee-ostoksilla-lamppujen-polttimoiden-hinnat-kismittavat-kuluttajia/2187892
Kommentit
Lähetä kommentti