Kysely: Miehet paremmin perillä autovakuutusten sisällöstä

M3 Research  toteutti POP Vakuutuksen toimeksiannosta lokakuussa 2015 brutto-otokseltaan kansallisesti edustavan (iän, sukupuolen ja asuinalueen mukaan) kyselytutkimuksen. Kyselyn teemana oli suomalaisten autoilutottumukset sekä autovakuuttaminen. Vastaajat olivat iältään 18−65-vuotiaita ja vastaajajoukko koostui 1000 suomalaisesta.

Projektin tuloksia on raportoitu laajasti mediassa. Alta löydät linkkejä muutamiin mielenkiintoisiin artikkeleihin kyseiseen tutkimusprojektiin liittyen:

Kymen Sanomat:
http://www.kymensanomat.fi/Online/2015/11/23/Autoilija%3A%20Viisi%20vinkki%C3%A4,%20joilla%20varaudut%20matkan%20katkeamiseen/2015319904316/4

Moottori.fi: 
http://www.moottori.fi/liikenne/jutut/vakuutusyhtio-miehet-paremmin-perilla-autovakuutusten-sisallosta/

Teknavi:
http://teknavi.fi/autot/nainen-soittaa-apua-ja-mies-selvittaa-itse-miten-sina-toimisit-jaadessasi-tielle

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

M3 Research on nyt Bilendi!

We're hiring: Junior Research Manager