Kohti tehokkaampaa sponsorointia- aamukahvitilaisuus
Bilendi ja Republic of Communications isännöivät aamiaistilaisuutta Scandic Hotel Marskissa, Kokoustila Gustafissa, torstaina 28.9.2017 klo 09.00 alkaen. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Sponsorointi -ja Tapahtumamarkkinointi ry:n kanssa. #sponsorointi
Ohjelma:
9.15 Tervetulosanat - Sponsorointi- ja Tapahtumamarkkinointi ry:n toimitusjohtaja Risto Oksanen, asiakaspalvelujohtaja Arto Kuuluvainen (Bilendi) & toimitusjohtaja Hasse Eranka (Republic of Communications)
9.20 Miten löytää optimaaliset kumppanit? - Case SponsorOptimizer & Salibandymaajoukkue. Arto Kuuluvainen (Bilendi) & markkinointikoordinaattori Toni Nikunen (SSBL Salibandy Oy)
9.50 Moderni sponsorointi brändin rakennuksen tukena. Caset: Huawei & Jokerit ja Honor & Makwan. Hasse Eranka (Republic of Communications) & markkinointi- ja viestintäjohtaja Sofia Lehtimäki (Huawei)
Yhteenveto, Risto Oksanen
Mukaan mahtuu 60 ensin ilmoittautunutta (Tilaisuus loppuunvarattiin kahdessa päivässä!)
Mikä SponsorOptimizer?
Bilendi (ex-M3 Research Oy) ja
Republic of Communications tuovat Suomen markkinoille uudenlaisen palvelun,
joka auttaa niin yrityksiä kuin sponsorointikohteitakin löytämään
arvomaailmaltaan niille parhaiten sopivat kumppanit.
Gersdorff Researchin Tanskassa kehittämä konsepti tunnetaan nimellä SponsorOptimizer. SponsorOptimizer-tutkimusta varten haastateltiin keväällä 2017 yli 4000 suomalaista kuluttajaa kansallisesti edustavalla otoksella. Tutkimuksessa mitataan 250+ suomalaisten yrityksen ja 150+ suomalaisen kohteen (urheilu, musiikki, kulttuuri, hyväntekeväisyys) brändiominaisuuksia (tunnettuus, kiinnostavuus, brändiin liitettävät arvot jne.). SponsorOptimizerin ytimessä on asiakkaalle erittäin helppokäyttöinen työkalu, jolla nämä voivat itse peilata yritysten tai kohteiden brändejä omaan brändiinsä. Näin varmistetaan otolliset lähtökohdat menestyksekkäälle sponsorointi-investoinnille ja/tai -yhteistyölle.
Gersdorff Researchin Tanskassa kehittämä konsepti tunnetaan nimellä SponsorOptimizer. SponsorOptimizer-tutkimusta varten haastateltiin keväällä 2017 yli 4000 suomalaista kuluttajaa kansallisesti edustavalla otoksella. Tutkimuksessa mitataan 250+ suomalaisten yrityksen ja 150+ suomalaisen kohteen (urheilu, musiikki, kulttuuri, hyväntekeväisyys) brändiominaisuuksia (tunnettuus, kiinnostavuus, brändiin liitettävät arvot jne.). SponsorOptimizerin ytimessä on asiakkaalle erittäin helppokäyttöinen työkalu, jolla nämä voivat itse peilata yritysten tai kohteiden brändejä omaan brändiinsä. Näin varmistetaan otolliset lähtökohdat menestyksekkäälle sponsorointi-investoinnille ja/tai -yhteistyölle.
Tutustu konseptiin tarkemmin tästä: http://sponsoroptimizer.com/
Kommentit
Lähetä kommentti