M3 Research yhteistyöhön European Fighting Challenge (EuroFC) -vapaaottelupromootion kanssa



M3 Research A/S ja eurooppalainen vapaaottelupromootio European Fighting Challenge (EuroFC) syventävät yhteistyötään. M3 Research on jo avustanut uutta ja kunnianhimoista vapaaottelupromootiota mm. kansainvälisissä markkinatutkimuksissa. Nyt organisaatiot ovat sopineet yhteistyöstä myös Espoon Metro Areenalla 1.10.2016 järjestettävän tapahtuman kävijätutkimuksen osalta.


-        Hienoa nähdä, että EuroFC ymmärtää kuluttajatiedon ja asiakasymmärryksen merkityksen niin uusille markkinoille etabloitumisen kuin tuotteen kehittämisenkin taustalla. Valitettavasti tällainen ajatusmalli on toistaiseksi ollut suomalaisille urheiluorganisaatioille kovin vieras. Suuremmilla urheilumarkkinoillahan erilaiset kyselytutkimukset, brand trackerit ja fokusryhmät ovat arkipäivää. EuroFC:n kaltaiset modernit ja kunnianhimoiset organisaatiot muodostavatkin virkistävän poikkeuksen suomalaisessa urheilukentässä, kommentoi M3 Researchin Senior Client Service Manager KTT Arto Kuuluvainen yhteistyötä.




Lisätietoja European Fighting Challenge- promootiosta:

EuroFC:n kotisivut: http://www.euro-fc.com/

Helsingin Sanomien artikkeli: http://www.hs.fi/urheilu/a1464579372441

Lippuja EuroFC:n Espoon tapahtumaan voit ostaa täältä: http://www.ticketmaster.fi/event/181995


M3 Research A/S on ranskalaisen pörssiyhtiö Bilendin Skandinaviassa toimiva, markkinointitutkimukseen ja laadukkaan datan keräämiseen erikoistunut, tytäryhtiö. Ydinosaamistamme on Internet-paneeliemme kautta tapahtuva tutkimus. Bilendin kautta käytössämme on omat kuluttajapaneelit yhteensä 11 Euroopan maassa.

Haluatko liittyä M3 Paneeliin ja ansaita palkintoja (kuten lahjakortteja ja urheiluvälineitä) vastaamalla kyselyihimme? Klikkaa tästä ja seuraa ohjeita. Kyselyihin vastaaminen on täysin vapaaehtoista ja voit halutessasi erota tutkimuspaneelista milloin tahansa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

M3 Research on nyt Bilendi!

We're hiring: Junior Research Manager