M3 Research yhteistyöhön European Fighting Challenge (EuroFC) -vapaaottelupromootion kanssa
M3 Research A/S ja eurooppalainen vapaaottelupromootio
European Fighting Challenge (EuroFC) syventävät yhteistyötään. M3 Research on
jo avustanut uutta ja kunnianhimoista vapaaottelupromootiota mm.
kansainvälisissä markkinatutkimuksissa. Nyt organisaatiot ovat sopineet
yhteistyöstä myös Espoon Metro Areenalla 1.10.2016 järjestettävän tapahtuman
kävijätutkimuksen osalta.
- Hienoa nähdä, että EuroFC ymmärtää kuluttajatiedon ja asiakasymmärryksen merkityksen niin uusille markkinoille etabloitumisen kuin tuotteen kehittämisenkin taustalla. Valitettavasti tällainen ajatusmalli on toistaiseksi ollut suomalaisille urheiluorganisaatioille kovin vieras. Suuremmilla urheilumarkkinoillahan erilaiset kyselytutkimukset, brand trackerit ja fokusryhmät ovat arkipäivää. EuroFC:n kaltaiset modernit ja kunnianhimoiset organisaatiot muodostavatkin virkistävän poikkeuksen suomalaisessa urheilukentässä, kommentoi M3 Researchin Senior Client Service Manager KTT Arto Kuuluvainen yhteistyötä.
Lisätietoja European Fighting Challenge-
promootiosta:
EuroFC:n kotisivut: http://www.euro-fc.com/
Helsingin Sanomien artikkeli: http://www.hs.fi/urheilu/a1464579372441
Lippuja EuroFC:n Espoon tapahtumaan voit ostaa
täältä: http://www.ticketmaster.fi/event/181995
M3 Research A/S on ranskalaisen pörssiyhtiö
Bilendin Skandinaviassa toimiva, markkinointitutkimukseen ja laadukkaan datan
keräämiseen erikoistunut, tytäryhtiö. Ydinosaamistamme on Internet-paneeliemme
kautta tapahtuva tutkimus. Bilendin kautta käytössämme on omat kuluttajapaneelit yhteensä 11 Euroopan maassa.
Haluatko liittyä M3 Paneeliin ja ansaita
palkintoja (kuten lahjakortteja ja urheiluvälineitä) vastaamalla kyselyihimme? Klikkaa tästä ja seuraa ohjeita. Kyselyihin vastaaminen on täysin vapaaehtoista ja voit halutessasi erota tutkimuspaneelista milloin tahansa.
Kommentit
Lähetä kommentti