Saarioinen selvitti suomalaisten ruokailutottumuksia

Elintarvikeyhtiö Saarioinen selvitti suomalaisten ruokailutottumuksia. Osana kyselytutkimusta mitattiin mm. sitä montako nakkia suomalaiset syövät keskimäärin vappuna.

Tutkimusaineisto koottiin M3 Research Oy:n internetpaneelissa huhtikuussa 2016. Kyselyyn vastasi 1 000 iältään 15–70-vuotiasta suomalaista, ja lähtöotos on kansallisesti edustava. Kyselytutkimuksen suunnitteli ja analysoi Pohjoisranta Burson-Marsteller Oy.

Kysely meni mediassa hyvin läpi, kuten mm. nämä uutiset osoittavat:

http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/nakeilla-jarjeton-menekki-vappuna-syotko-yhta-paljon-kuin-keskivertosuomalainen/5867714

http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001168807.html

http://www.uudenkaupunginsanomat.fi/2016/04/nakkiselvitys-suomalainen-syo-vappuna-45-nakkia/

http://www.savonsanomat.fi/viihde/Suomalaiset-sy%C3%B6v%C3%A4t-vappuna-keskim%C3%A4%C3%A4rin-45-nakkia-sukupuolten-v%C3%A4lill%C3%A4-iso-ero/763162

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

M3 Research on nyt Bilendi!

We're hiring: Junior Research Manager