Markkinointiviestinnän viikolla tupa täynnä

M3 Researchin Suomen tiimi vieraili keskiviikkona 9.10 Markkinointiviestinnän viikolla Wanhassa Satamassa. Tapahtuma oli todella suosittu ja moni mielenkiintoinen esitys jäi kokematta, koska saliin ei yksinkertaisesti mahtunut enää sisään. Toki matkaan tarttui jokunen uusi kontakti ja ehdimme myös kuuntelemaan muutamia esityksiä. Esimerkiksi Jyväskylän Yliopiston markkinoinnin professori Heikki Karjalohja avasi mielenkiintoisesti markkinoinnin murrosta ja jakoi näkemyksiään mm. digitaalisen markkinoinnin kasvavasta roolista.

Heikki Karjalohjan esiintyessä jäljellä oli vain seisomapaikkoja

Toinen mielenkiintoinen esitys oli DNA:n markkinointijohtaja Kati Riikosen alustus monitoimisto-mallin haasteista ja mahdollisuuksista.

Riikonen pohti esityksessään mm. sopivaa määrää mainostoimistokumppaneita.





Yhteenvetona voidaan todeta, että Markkinointiviestinnän viikko tarjosi mielenkiintoista ohjelmaa, mutta valitettavasti tilat olivat suurelle kävijämäärälle hieman liian ahtaat. Tapahtuma oli kuitenkin vierailun arvoinen ja ensimmäiset tapaamiset tapahtumassa syntyneiden kontaktien kanssa on jo sovittu.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

M3 Research on nyt Bilendi!

We're hiring: Junior Research Manager